Tarptautinės nuotolinės mokslinės-praktinės konferencijos
MENAS, DIZAINAS, KALBOS IR UGDYMAS: TEORIJOS IR PRAKTIKOS INOVACIJOS
PROGRAMA
2021 m. gruodžio 9 d.
9.20-9.30 || Prisijungimas prie konferencijos virtualaus kambario (ZOOM programa)
9.30-9.35 || Konferencijos atidarymas, sveikinimo žodis
9.35-11.35 || Plenarinis posėdis
11.35-12.30 || Pietų pertrauka
12.30-15.30 || Darbas sekcijose
PLENARINIS POSĖDIS
Pirmininkas – Lukas Alsys, Kauno kolegija | |
---|---|
9:35-10:05 | Sustainability in Art and Art Education: Case Study of Chinese Contemporary Material Art Assoc. Prof. Dr Jovita Sakalauskaitė (artist, curator) & PhD Kelly Liang (art historian, curator, RA Tsinghua University) |
10:05-10:35 | Dystopical Panorama of Lithuanian Art Criticism Dr Ramūnas Čičelis, writer, journalist |
10:35-11:05 | Academic “Friendship”: Gender Concerns About Students / Faculty Rapports on Facebook Dr Irina Rabinovich, Holon Institute of Technology, Israel |
11:05-11:35 | Why Do Changes in Education Begin With Each of Us? Jovita Starkutė, Educator, Founder of Family Lab Academy, PhD student, Lecturer in Kaunas University of Applied Sciences |
SEKCIJOS
Moderatoriai: dr. Algimantas Bagdonas, dr. Sigita Saulėnienė | |
---|---|
12.30-12.45 | Studijų ir darbo derinimo galimybės Dr. Algimantas Bagdonas, Asta Jakimavičienė, Raimonda Sadauskienė, dr. Sigita Saulėnienė Kauno kolegija Pranešimo santrauka |
12.45-13.00 | Refleksijos taikymo galimybės ikimokyklinio ugdymo pedagogų mokymosi procese Dr. Algimantas Bagdonas, dr. Sigita Saulėnienė Kauno kolegija Pranešimo santrauka |
13.00-13.15 | Dorovinių vertybių ugdymas(-is) ikimokykliniame amžiuje Gitana Baležentienė Alytaus lopšelis-darželis „Pasaka“ Dr. Algimantas Bagdonas Kauno kolegija Pranešimo santrauka |
13.15-13.30 | Priešmokyklinio amžiaus vaikų kūrybiškumo ugdymas taikant „STEAM“ Dalia Linkevičienė Kauno lopšelis-darželis „Aušrinė“ Jolanta Stūronaitė Kauno kolegija Pranešimo santrauka |
13.30-13.45 | Montesori pedagogikos elementų integravimas į „Geros pradžios“ ugdymo metodikos veiklas darželyje „X“ Gerada Lidija Tuominytė Kauno Žaliakalnio lopšelis-darželis Jolanta Stūronaitė Kauno kolegija Pranešimo santrauka |
13.45-14.00 | Sveikos gyvensenos įgūdžių ugdymas ikimokyklinio ugdymo įstaigoje Dr. Vilma Liaudanskė, Sonata Šiupienienė Marijampolės kolegija Pranešimo santrauka |
14.00-14.15 | Pedagogo kompetencijos siekiant dirbti su ikimokyklinio amžiaus vaikais, turinčiais autizmo spektro sutrikimą Renata Venslovienė Kėdainių lopšelis-darželis „Puriena“ Dr. Sigita Saulėnienė Kauno kolegija Pranešimo santrauka |
14.15-14.30 | 4-5 metų amžiaus vaikų pažinimo ugdymas(-is) meninėse veiklose, taikant informacines kompiuterines technologijas, ikimokyklinio ugdymo įstaigoje „X“ Renata Pakštienė Jonavos vaikų lopšelis – darželis „Lakštingalėlė“ Jolanta Stūronaitė Kauno kolegija Pranešimo santrauka |
14.30-14.45 | „Gyvojo kampelio“ reikšmė ikimokyklinio amžiaus vaikų, turinčių elgesio ir emocijų sutrikimų, ugdymui(-si) Lina Jančaitienė, Lekėčių mokykla-daugiafunkcinis centras, ikimokyklinio ugdymo skyrius Edita Dulkinienė Kauno kolegija Pranešimo santrauka |
14.45-15.00 | Ankstyvojo amžiaus vaikų adaptacija ikimokyklinio ugdymo įstaigoje Kristina Vaičiūnienė, Kauno r. Lapių lopšelis-darželis Edita Dulkinienė Kauno kolegija Pranešimo santrauka |
15.00-15.15 | Tėvų ir pedagogų bendradarbiavimo būdai ankstyvojo amžiaus vaikų grupėje adaptacijos laikotarpiu Jūratė Paukštienė Kauno lopšelis / darželis „Nežiniukas“ Dr. Sigita Saulėnienė Kauno kolegija Pranešimo santrauka |
15.15-15.30 | „STEAM“ taikymo galimybės lauko darželyje: pedagogų požiūris Aurelija Vidmantienė VšĮ Lauko darželis Nijolė Meškelienė Kauno kolegija Pranešimo santrauka |
Moderatorė – Ieva Brazauskaitė-Zubavičienė | |
---|---|
12.30-12.45 | Power of Language and Language of Power Daiva Ida Povilaitė Kauno kolegija Pranešimo santrauka |
12.45-13.00 | Seriously Funny Overview of the Linguistic Paradox in Advertising Discourse Asta Pukienė Kauno kolegija Pranešimo santrauka |
13.00-13.15 | Neologisms in the Populist Discourse: a Semiotic Approach Juan Carlos Pagán Motos Kauno kolegija Pranešimo santrauka |
13.15-13.30 | Lietuvių kalbos ištekliai skaitmeninėje terpėje: naudojimo(si) galimybės studijų procese Dr. Aušra Rimkutė-Ganusauskienė Kauno kolegija Pranešimo santrauka |
13.30-13.45 | Personal Wellbeing of Interpreters Working in Humanitarian Context – Case of Refugees and Asylum Seekers Shams Aldeen Shams Aldeen Kauno kolegija Pranešimo santrauka |
13.45-14.00 | Translating Semantically Meaningful Anthroponyms for Children Lina Stravinskaitė, Dr. Ligita Judickaitė-Pašvenskienė Kauno kolegija Pranešimo santrauka |
14.00-14.15 | Analysis of Verb-Based Nominals in Translation of the European Union Legislation in Force Dr. Ligita Judickaitė-Pašvenskienė, Lina Stravinskaitė Kauno kolegija Pranešimo santrauka |
14.15-14.30 | Starting and Finishing Touches to a Perfect Research Paper and its Presentation Gemma Navickienė Kauno kolegija Pranešimo santrauka |
14.30-14.45 | Add C for Context: What Can Language Instructors From the Humanities Contribute to Research in Foreign Language Acquisition? Dr. Dror Abend-David University of Florida, USA James Kusch Of Blessed Memory Pranešimo santrauka |
Moderatorė – doc. dr. Rima Jasnauskaitė | |
---|---|
12.30-12.45 | The Use of Game-Based Tools for Formative Assessment in Language Teaching Valentina Gavranović Singidunum University, Serbia Pranešimo santrauka |
12.45-13.00 | Relationship Between Reading Comprehension and Vocabulary Size Among English Majors at the University of Applied Sciences of Kaunas Vaida Misevičiūtė Kauno kolegija Pranešimo santrauka |
13.00-13.15 | University Students’ Attitude Towards Peer Assessment in an Online Foreign Language Classroom Aurelija Daukšaitė-Kolpakovienė Vytautas Magnus University Pranešimo santrauka |
13.15-13.30 | Peculiarities and Motives of Employees Learning Foreign Languages in Kaunas University of Applied Sciences Jolanta Bareikienė, Ieva Brazauskaitė-Zubavičienė Kauno kolegija Pranešimo santrauka |
13.30-13.45 | Why Teachers Learn English Informally From the Perspective of Kaunas UAS’ Case Study Results Dr. Rima Jasnauskaitė Kauno kolegija Pranešimo santrauka |
13.45-14.00 | Developing a Questionnaire for Strategic Technology-Based Language Learning Edvinas Ignatavičius Kauno kolegija Pranešimo santrauka |
14.00-14.15 | Darnaus vystymosi kompetencijų ugdymas Kauno kolegijoje: studentų nuomonė Rasa Šulcienė, Renata Sedliorienė Kauno kolegija Pranešimo santrauka |
14.15-14.30 | Kauno kolegijos darbuotojų gimtosios kalbos vartosenos tyrimas Dr. Aušra Rimkutė-Ganusauskienė Kauno kolegija Pranešimo santrauka |
14.30-14.45 | Technologinių sprendimų įtaka nuotolinių studijų organizavimui ir kokybei Albertas Juodeika, Kristina Juodeikienė Kauno kolegija Pranešimo santrauka |
Moderatorius – Lukas Alsys | |
---|---|
12.30-12.45 | Inclusive Art Education – INARTdis Project Dr Monika Gigerl, BEd, MA; Mag. Elisabeth Herunter University College of Teacher Education Styria; Austria Mag. Karin Gollowitsch University College of Teacher Education Styria; Austria Pranešimo santrauka |
12.45-13.00 | Keletas istorinių štrichų apie piešimo mokymą „Pelėdų kalne“ Dr. Raimonda Simanaitienė Kauno kolegija, Vytauto Didžiojo universitetas Pranešimo santrauka |
13.00-13.15 | Rules: Do They Restrict or Release Creativity? Dr. Ingrida Povilaitienė Kauno kolegija Pranešimo santrauka |
13.15-13.30 | Kūrybiškumo raiška Menų akademijos fotografijos studijų studentų darbuose pandemijos kontekste Svetlana Batura Kauno kolegija Pranešimo santrauka |
13.30-13.45 | Socialistinio realizmo vaidyba ir istoriografijos problematika Lukas Alsys Kauno kolegija Pranešimo santrauka |
13.45-14.00 | Kritinio mąstymo reikšmė Albert Camus romane „Svetimas“ Edita Budrytė Kauno kolegija Pranešimo santrauka |
14.00-14.15 | Ethnographic Photography: Visual Analysis Methods for Interpreting Urban Spaces Karina Račaitytė Kauno kolegija Pranešimo santrauka |
14.15-14.30 | Venecijos Bienalė. Apžvalga. Refleksijos Sigutė Bronickienė Kauno kolegija Pranešimo santrauka |
14.30-14.45 | Restauruoti Antano Sorakos kūriniai iš Lazdijų krašto muziejaus Rolandas Vičys Kauno kolegija / Lietuvos nacionalinis dailės muziejus Prano Gudyno restauravimo centras Laima Kruopaitė Lietuvos nacionalinis dailės muziejus Prano Gudyno restauravimo centras Pranešimo santrauka |
Moderatorė – Laura Slavinskaitė | |
---|---|
12.30-12.45 | Tvarumo estetika kostiumo dizaine Dr. Kęstutis Lekeckas Kauno kolegija Pranešimo santrauka |
12.45-13.00 | Tvari mada. Kur mes šiandien ir kur būsime rytoj? Tvarios mados kūrėjai ir jų darbai Rimantė Rimgailaitė Kauno kolegija Pranešimo santrauka |
13.00-13.15 | Įtraukus komandinio darbo metodas dizaino procese Juozas Dundulis Kauno kolegija Pranešimo santrauka |
13.15-13.30 | „Kauno kodas“: 10 urbanistinių gairių Kauno naujamiesčiui arba kaip mes žaidėme miestą Kęstutis Vaikšnoras Kauno kolegija Pranešimo santrauka |
13.30-13.45 | Dizaino pamokos mokykloje – nauja patirtis dėstytojui Vilma Gydaitė Kauno kolegija Pranešimo santrauka |
13.45-14.00 | Istorinių interjerų virtualios duomenų bazės, kaip papildomos studentų edukacinės priemonės, panaudojimo perspektyvos Dr. Aistė Dičkalnytė Kauno kolegija Pranešimo santrauka |
14.00-14.15 | Sustainable Interior Design Object Design Features: Methods, Materials and Construction Compounds Dr. Inga Valentinienė Kauno kolegija Pranešimo santrauka |
14.15-14.30 | The Impact of the Pandemic on Fashion Designer’s Show Milda Jankuvienė Kauno kolegija Pranešimo santrauka |